Laat anderen weten over uw problemen met Vodafone: Schrijf een commentaar
Vodafone biedt diensten aan op het gebied van mobiele telefonie, DSL, LTE, kabelinternet, het vaste netwerk en op het gebied van kabeltelevisie en IPTV. De groep werd bekend onder de naam Mannesmann Mobilfunk, die in 1989 de eerste particuliere netwerkexploitant in Duitsland was. In 2000 werd Mannesmann overgenomen door Vodafone. In de sector vaste netwerken was Vodafone aanvankelijk bekend onder de naam Arcor. Pas in 2009 behoorde ook de divisie vaste lijnen tot Vodafone en werden de Arcor-producten in het eigen productassortiment geïntegreerd. Hiermee werd Vodafone de eerste Duitse telecommunicatieaanbieder die vaste telefonie, mobiele telefonie en televisie aanbiedt vanuit één enkele bron. In 2013 wist Vodafone een meerderheid van 75% te verwerven in Kabel Deutschland, en sinds 2015 is Vodafone Kabel verantwoordelijk voor alle vaste kabel- en kabeltelevisieproducten. De naam Kabel Deutschland wordt naar buiten toe niet meer gebruikt. Vandaag biedt Vodafone zijn klanten vooral vaste en mobiele producten aan. De doelgroep omvat enerzijds particuliere klanten en zelfstandigen en freelancers, maar ook grote ondernemingen. Hier biedt Vodafone verschillende producten en pakketten aan.
Vodafone is een pan-Europese aanbieder van telecommunicatiediensten. De campus en het hoofdkwartier van Vodafone bevinden zich in Düsseldorf-Heerdt in Duitsland.
Als er een storing is op het Vodafone-netwerk of als u verbindingsproblemen hebt, zullen de netwerkexperts u helpen. U kunt ze bereiken via de klantenservice van Vodafone.
In geval van een internetstoring is het meestal nuttig de router opnieuw op te starten. Om dit te doen, koppelt u de router even los van de stroomvoorziening en start u hem vervolgens opnieuw op. In het geval van een storing aan uw mobiele telefoon, moet u eerst proberen of de problemen zijn opgelost nadat u het mobiele apparaat opnieuw hebt opgestart. Als het probleem zich blijft voordoen, plaatst u de SIM-kaart terug en start u het mobiele apparaat opnieuw op. Als dit niet helpt, neem dan contact op met de klantenservice op het hierboven vermelde nummer, aangezien de SIM-kaart ook defect of defect kan zijn. Deze moet dan worden vervangen door de klantendienst.
j nourhashemi 10 maanden geleden
Mijn telefoon doet het niet meer na foute pukcode. tel. nr. 06244453939
Irene 3 jaar geleden
Storing bellen internet sms’en
Sabrina 3 jaar geleden
Ik heb al twee uur geen internet. Los het probleem alsjeblieft op, Vodafone! 1011AE