Laat anderen weten over uw problemen met ING: Schrijf een commentaar
ING Groep N.V. is een wereldwijd opererende financiële instelling van Nederlandse oorsprong. Ze biedt diensten aan zoals retail- en directe bankdiensten, commerciële leningen, investeringen en vermogensbeheer. ING heeft echter, net als elk ander bedrijf, te maken met incidentele storingen. Hieronder vindt u enkele mogelijke problemen die u kunt tegenkomen en enkele tips over wat u kunt doen om deze op te lossen.
Storingen kunnen variëren van problemen met inloggen, transacties die niet doorgaan, problemen met mobiel bankieren of de website die niet beschikbaar is. Het is belangrijk om te weten dat dergelijke problemen veelal te wijten zijn aan updates of technische problemen aan de kant van ING.
Als u een storing ondervindt, zijn er verschillende stappen die u kunt nemen. U kunt eerst controleren of de ING-website een melding heeft gemaakt van de storing. Als dit niet het geval is, kunt u proberen het probleem zelf op te lossen door de app opnieuw te starten of door uit te loggen en opnieuw in te loggen. Als dit niet werkt, kunt u contact opnemen met de klantenservice van ING.
ING heeft een klantenservice die 24/7 beschikbaar is om u te helpen met eventuele problemen. U kunt ze bereiken via telefoon, e-mail of via hun social media kanalen.
Houd er rekening mee dat, hoewel deze gids u kan helpen bij het oplossen van sommige problemen, sommige problemen alleen kunnen worden opgelost door ING zelf. Het is daarom belangrijk om altijd contact op te nemen met de klantenservice als u een probleem ervaart dat u niet kunt oplossen.